Vaihto- ja palautusoikeus

Vaihto- ja palautusohjeet lyhyesti

  • Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömille tuotteille.
  • Jos muutat mielesi tai tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi, pyydämme sinua seuraamaan palautuslomakkeen ohjeita.
  • Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käytät paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 646981 tai Postin verkkosivulta saatavaa Helposti-koodia. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.
  • Jos palautat koko tilauksen, maksamme alkuperäisen Suomen postimaksun takaisin.
  • Jos kyseessä on viallinen tai väärä tuote, käsittelykulua ei veloiteta.
  • Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote meille ohjeiden mukaisesti ja tilaa uusi tuote verkkokaupastamme. Saat ilmaisen toimituksen vaihtotilaukseen Suomessa, ohjeet tulevat tilauksesi mukana.
  • Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme tästä meille aiheutuneet kustannukset.
  • Huom! Mikäli haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut “Osta 3, maksa 2” -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, hyvitys tapahtuu seuraavasti: Jos palautat kaikki tai vain ilmaiseksi saadun tuotteen, ilmaiseksi saadun tuotteen hintaa ei palauteta. Jos palautat maksetun tuotteen/tuotteet, mutta pitäessäsi ilmaisen tuotteen, jää sinulle maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Tällöin hyvitämme maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.

Uima-asut

  • Sovitathan uima-asuja alusvaatteiden päälle, kiitos.
  • Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Voit lähettää paketin myös "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: www.posti.fi/palautapaketti

Käsittelykulu 5,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai vain osa tilauksesta.

 

    Vaihto- ja palautusosoite:

    Palautustunnus 646981 (käytä tätä tunnusta vain Suomessa)

    TILA c/o Mori Collective Oy
    Pikisaarentie 15 B1
    90100 Oulu, Suomi 
    morico (a) morico.fi

    Ole hyvä ja merkitse pakettiin palautuslomakkeen puhelinnumero.

     

    Tuotteiden palauttaminen

    PALAUTUSOHJEET – Suomessa:

    Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käytät paketin lähettämiseen asiakaspalautustunnustamme 646981 tai "Helposti-koodia", jonka saat Postin verkkosivuilta. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

    Pakkaa tuote (tuotteet) huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen, täytä ja palauta tuotteen palautuslomake. Maksu palautetaan sinulle käyttämällä aina samaa maksutapaa, jolla teit tilauksen. Jos palautat koko tilauksen, maksamme sinulle takaisin alkuperäisen toimitusmaksun.

    Palautukset Postin kautta:

    Kirjoita pakettiin osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme ja vie paketti Postiin. Postin kautta tehdyt asiakaspalautukset ovat sinulle maksuttomia. Asiakaspalautustunnuksemme on 646981.

    Voit lähettää paketin myös "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: www.posti.fi/palautapaketti

     

    PALAUTUSOHJEET – Suomen ulkopuolella

    Lähetä hyväkuntoiset tuotteet hyvin pakattuina niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas maksaa palautuksesta koituneet toimituskulut. Ole hyvä ja varmista, että maksamasi postikulut riittävät tuotteet palautukseen ulkomailta. Emme hyväksy palautuksia, joiden postikuluja ei ole maksettu. Jos tilaamasi tuote on viallinen tai väärä, maksamme palautuksesi postikulut. Pyydämme säilyttämään palautuksesi seurantatunnuksen siltä varalta, että paketti katoaa matkalla meille.

    Kansainvälisiin palautuksiin pyydämme merkitsemään "RETURNED GOODS" tullimaksujen välttämiseksi. Emme ole vastuussa tullin palauttamista paketeista veloitetuista maksuista.

    Ellei toisin sovita, hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jolla teit alkuperäisen ostoksen. Jos tuote tai pakkaus on käytetty tai vaurioitunut, pidätämme oikeuden vähentää tuotteen arvon aleneminen palautuksen yhteydessä. Mori Collective/MORICO ei korvaa kadonneita paketteja.

    Tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 15€ käsittelykulun.
    Mikäli haluat, että lähetämme noutamattoman paketin uudelleen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: morico@morico.fi. Ilman yhteydenottoa, noutamattomat tilaukset hyvitetään ja tästä hyvityksestä vähennetään tuo 15€ käsittelykulu.

    VAIHTO:

    Palauta tuotteet meille yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tilaa uusi tuote verkkokaupastamme.

    Suomen sisällä tehtyihin vaihtotilauksiin kuuluu ilmainen toimitus. Ohjeet vaihtotilauksen tekemiseen saat tilauksen yhteydessä. Palautuksestasi vähennetään kuitenkin yllämainitun mukaisesti 5,90€ käsittelymaksu. Valitettavasti emme voi tarjota ilmaista vaihtotoimitusta Suomen ulkopuolelle.

    --

    Mikäli tuote on väärä tai viallinen, palautuksen käsittelymaksua ei veloiteta. Ota yhteyttä morico@morico.fi ennen palautusta. Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä myös ennen tuotteiden palauttamista ulkomailta.

    Palautusten käsittelyaika on noin 5–10 arkipäivää.

    Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä viestillä tai sähköpostitse, ja me vastaamme sinulle mahdollisimman pian!

    Kysymykset / Palaute: morico(a)morico.fi

    Puhelinnumero: (+358) 0400804043 voit soittaa meille ma-pe klo 10-17. Jos emme pysty vastaamaan, lähetä tekstiviesti, niin soitamme sinulle takaisin. Huom! Älä käytä tätä puhelinnumeroa palauttaessasi tuotteita, vaan käytä palautuslomakkeessa ilmoitettua puhelinnumeroa, kiitos! 

    Kaikki käyttöehdot