Vaihto- ja palautusoikeus

Vaihto- ja palautusohjeet lyhyesti

  • Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömille tuotteille.
  • Jos muutat mielesi tai tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi, pyydämme sinua seuraamaan palautuslomakkeen ohjeita.
  • Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, lähetä meille sähköposti ja lähetämme tulostettavan Postin palautuskortin. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.
  • Jos palautat koko tilauksen, maksamme alkuperäisen Suomen postimaksun takaisin.
  • Jos kyseessä on viallinen tai väärä tuote, käsittelykulua ei veloiteta.
  • Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote meille ohjeiden mukaisesti ja tilaa uusi tuote verkkokaupastamme. Saat ilmaisen toimituksen vaihtotilaukseen Suomessa, ohjeet tulevat tilauksesi mukana.
  • Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme tästä meille aiheutuneet kustannukset.
  • Huom! Mikäli haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut “Osta 3, maksa 2” -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, hyvitys tapahtuu seuraavasti: Jos palautat kaikki tai vain ilmaiseksi saadun tuotteen, ilmaiseksi saadun tuotteen hintaa ei palauteta. Jos palautat maksetun tuotteen/tuotteet, mutta pitäessäsi ilmaisen tuotteen, jää sinulle maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Tällöin hyvitämme maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.

Uima-asut

  • Sovitathan uima-asuja alusvaatteiden päälle, kiitos.
  • Kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Käsittelykulu 5,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai vain osa tilauksesta. 

Tuotteiden palauttaminen

PALAUTUSOHJEET – Suomessa:

Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun lähetät meille sähköpostia morico (a) morico.fi ja lähetämme sinulle Postin tulostettavan osoitelapun palautusta varten. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Pakkaa tuote (tuotteet) huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen, täytä ja palauta tuotteen palautuslomake. Maksu palautetaan sinulle käyttämällä aina samaa maksutapaa, jolla teit tilauksen. Jos palautat koko tilauksen, maksamme sinulle takaisin alkuperäisen toimitusmaksun.

Palautukset Postin kautta:

Tulosta lähettämämme osoitekortti, kiinnitä se pakettiin ja vie paketti Postiin. Postin kautta tehdyt asiakaspalautukset ovat sinulle maksuttomia. 

--

Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jolla teit alkuperäisen ostoksen. Jos tuote vaurioitunut, pidätämme oikeuden vähentää tuotteen arvon alenemisen palautuksen yhteydessä. Mori Collective/MORICO ei korvaa kadonneita paketteja.

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 15€ käsittelykulun.
Mikäli haluat, että lähetämme noutamattoman paketin uudelleen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: morico@morico.fi. Ilman yhteydenottoa, noutamattomat tilaukset hyvitetään ja tästä hyvityksestä vähennetään 15€ käsittelykulu.

VAIHTO:

Palauta tuotteet meille tilauksen mukana tulevien ohjeiden mukaisesti ja tilaa uusi tuote verkkokaupastamme.

Suomen sisällä tehtyihin vaihtotilauksiin kuuluu ilmainen toimitus. Ohjeet vaihtotilauksen tekemiseen saat tilauksen mukana. Palautuksestasi vähennetään kuitenkin yllämainitun mukaisesti 5,90€ käsittelymaksu. Valitettavasti emme voi tarjota ilmaista vaihtotoimitusta Suomen ulkopuolelle.

--

Mikäli tuote on väärä tai viallinen, palautuksen käsittelymaksua ei veloiteta. Ota yhteyttä morico (a) morico.fi ennen palautusta. Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä myös ennen tuotteiden palauttamista ulkomailta.

Palautusten käsittelyaika on noin 5–14 arkipäivää.

Kysymykset / Palaute: morico(a)morico.fi tai laita viestiä yhteydenottolomakkeella, vastaamme sinulle mahdollisimman pian!


PALAUTUSOHJEET – Suomen ulkopuolella

Lähetä hyväkuntoiset tuotteet hyvin pakattuina niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas maksaa palautuksesta koituneet toimituskulut. Ole hyvä ja varmista, että maksamasi postikulut riittävät tuotteet palautukseen ulkomailta. Emme hyväksy palautuksia, joiden postikuluja ei ole maksettu. Jos tilaamasi tuote on viallinen tai väärä, maksamme palautuksesi postikulut. Pyydämme säilyttämään palautuksesi seurantatunnuksen siltä varalta, että paketti katoaa matkalla meille.

Kansainvälisiin palautuksiin pyydämme merkitsemään "RETURNED GOODS" tullimaksujen välttämiseksi. Emme ole vastuussa tullin palauttamista paketeista veloitetuista maksuista.

Kaikki käyttöehdot